Izaberite stranicu
Sastojci
  • 10 listova blitve
  • 400 g šampinjona
  • 1 veći struk praziluka
  • 1/2 glavice karfiola ili 1 manja
  • Paradajz sok
  • pola kašičice bosiljka
  • so, biber
  • ulje

Blitva je izrazito bogata nutijentima – odličan je izvor vitamina K, A, i C, kao i magnezijuma, kalijuma, gvožđa, i dijetnih vlakana, dok šampinjoni sadrže mnogo vitamina B kompleksa (B1, B2, B5 i B12) i vitamic C, a od minerala kalijum, kalcijum, fosfor, gvožđe. Sadrži i selen koji je snažan antioksidans, a u membrani hitin koji pomaže u borbi protiv povišenog holesterola.

Korak po korak instrukcije

Korak 1

Listove blitve operite, a drške odstranite. U loncu zagrejte vodu do ključanja, pa prelijte je preko listova blitve. Kada listovi omekšaju, ocedite ih od suvišne tečnosti.

Korak 2

Šampinjone iseckajte na listove, praziluk isecite na kockice, a cvetove karfiola izrendajte.

Korak 3

U dubokom tiganju, na malo ulja propržite praziluk , a potom dodajte karfiol i pečurke.

Korak 4

Dinstajte na umerenoj temperaturi dok povrće ne omekša, a tečnost koju su pečurke ispustile ne uvri. Dodajte so, biber i bosiljak po ukusu.

Korak 5

Nakon toga, na svaki list blitve stavite po jednu kašiku fila i uvijte ih u sarmice. Sarmice stavite u vatrostalnu posudu i prelijte ih paradajz sokom. Pecite ih u prethodno zagrejanoj rerni na 200 stepeni, oko pola sata.